PPC reklama

78 nových zákazníků za den – rychlá PPC reklama

PPC reklama je Formulí 1 mezi internetovým marketingem. Žádná jiná forma propagace tak rychle nezasáhne vašeho nového zákazníka. 

Pár korun investice a 78 nových objednávek za den! Noví zákazníci bez čekání. Prodej ihned po uvedení produktu nebo služby na trh. Sen? Realita PPC. Jen to chce pořádnou přípravu.

PPC reklama (z anglického pay-per-click; platba za klik na inzerát) je nejefektivnější formou internetové reklamy. Platíte za ni pouze tehdy, když přivede návštěvníka na vaše webové strany. Navíc se zobrazuje pouze těm, kdo hledají informace související s vaším podnikáním – produkty nebo služby, které nabízíte.

A co víc! Zobrazuje se jim na prvních stránkách internetových vyhledávačů, ještě před výsledky vyhledávání!

Velmi snadno si v reálném čase ověříte návratnost investice do této reklamy!

 

Jak funguje PPC

  1. Zákazník zadá do vyhledávače na internetu například „spací pytel pro děti“.
  2. Vyhledávač mu ukáže výsledky, mezi nimi i váš PPC inzerát.
  3. Pokud zákazníka inzerát zaujme, klikne na něj a dostane se na váš web.
  4. Teprve v tomto momentě se vám odečte kredit za inzerci.

 

Zhlédněte krátké video, napoví víc.

Více výhod PPC

Rychlost nasazení a okamžitá odezva. Žádné dlouhé čekání. To je klíčové plus PPC. A další výhody?

  • Přesně změříte, který inzerát funguje a na jaký zákazníci neklikají. Můžete jej upravit. Kdykoli.
  • Zobrazování PPC inzerátu si nastavíte podle potřeby – třeba na základě lokality zákazníka, zařízení, kde se má zobrazovat (počítač, tablet, mobil), klíčových slov, jež zákazník do vyhledávače zadává.
  • Určíte si denní limit, který chcete investovat do PPC reklamy. Tím ji ochráníte

Sestavení správně chytlavého inzerátu a optimalizace vyžadují zkušenosti. Parametrů k nastavení PPC inzerce je mnoho. Možná jste si to již sami zkusili a dodnes vám z toho jde hlava kolem.

 

44 nových zákazníků za den

Není to zase nějaká bublina, to PPC? Přesvědčete se z tabulky obsahující reálná data z 30-ti denní kampaně, že skutečně funguje.

Výhody PPC reklamy

 

 

Jak vidíte, tomuto konkrétnímu zákazníkovi jsem přivedl za měsíc 1316 nových zákazníků za celkovou částku 1493 Kč, tzn. 1,14 Kč za klik!

 

Poradím vám s PPC

Vyplňte pár informací níže. Budu vás kontaktovat, abych zjistil vaše přesné přání a hlavně službu či zboží, které si přejete propagovat. Domluvíme si také limit vaší investice do reklamy a její cíl.

Inzerovat vám pomohu v systémech Google AdWords, Sklik, Facebook a LinkedIn. Nasadím vaši sadu PPC inzerátů, které dál optimalizuji pro co největší efekt. Pravidelně vás informuji o výsledcích a ceně PPC inzerce. Společně si domlouváme další postup.

 

Líbí se vám PPC? Vyškolím vás

Možná si už PPC kampaně spravujete sami nebo vás zajímá, zda váš současný inzertní správce podniká správné kroky. Vyškolím vás, poskytnu i jednorázovou konzultaci. Navštivte stránku s nabídkou školení PPC reklamy.

 

Získejte zákazníky hned. Inzerujte s PPC

Každý den, kdy neběží vaše PPC inzerce, zákazníci klikají na inzeráty vaší konkurence. Změňte to.

Víte, kdy je nejlepší doba na to, aby na váš web přišel nový zákazník? Právě teď!
Zavolejte mi na 603 720 806, napište mi email na petr.slavik@blueweb.cz a nebo mi pošlete zprávu pomocí následujícího formuláře a nasměrujeme zákazníky přímo k vám!

Vaše jméno (povinné)

Váš Email (povinné)

Předmět zprávy

Vaše zpráva

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.
Scroll to Top