Marketing na sociálních sítích

Tak blízko k zákazníkům, jak jen to jde – to jsou sociální sítě.

Sociální sítě, to jsou především Facebook, Twitter a Linkedin. Ty ostatní jako třeba Instagram nebo Pinterest nemají v České republice dostatečně silnou uživatelskou základnu a tak je pro tuto chvíli přeskočme.

 

Facebook

Na Facebooku, který je drtivě nejpopulárnější sítí, najdete téměř 4 miliony českých uživatelů. Takže na 99,99% i vaše zákazníky! To je pozitivní, že?

Co spolu můžeme udělat?

  • Určitě se zamyslet nad tím, jak na Facebooku najít zákazníky z vaší cílové skupiny
  • Jak je oslovit tak, aby je to zaujalo
  • Jak s nimi navázat přátelský vztah, kdy budou za vaše produkty doslova dýchat
  • Mohu se stát vašimi ústy na Facebooku
  • Oslovit je pomocí PPC reklamy na Facebooku
  • Vymyslet pro ně nějaké bezva aplikace, které vás odliší od konkurence
  • A je toho hodně dalšího, na co bychom spolu mohli přijít

Samozřejmě, že všechny výsledky naší společné práce pak dostanete zpracovány ve formě statistik a přehledů, abyste si sami udělali obrázek o tom, jak nám to spolu jde.

 

Twitter

Na Twitteru se pohybuje méně lidí než na Facebooku, ale i tak je zhruba 150 tisíc českých uživatelů zajímavých.

Pokud vás láká svět 140 znaků (delší příspěvky na Twitter nelze vložit), tak se pojďme mrknout, co spolu můžeme udělat na Twiteru:

  • Vymyslet, jak se na Twitteru prezentovat tak, aby váš účet chtěli sledovat a vaše zboží nebo služby využívat a doporučovat dál
  • Opět se mohu stát vašimi ústy – podobně jako na Facebooku
  • Zamyslet se nad tím, zda nevyužít Twitter jako jakousi formu zákaznické linky
  • A opět – vymyslet a realizovat prima věci, co vás odliší od jiných twitterovských účtů

I v tomto případě vás mohu na vaše přání zahrnout statistikami s výsledky naší spolupráce.

 

Linkedin

Tato sociální síť není až tak o zábavě – jde o profesní síť, kde hlavním tématem jsou… ano, pracovní záležitosti. Přesto i zde lze společně vykoumat věci, které by vám mohly a měly přivézt nové klienty.

Takže se společně můžeme věnovat tomu, jak:

  • vytvořit pořádný osobní nebo firemní profil na Linkedinu
  • hledat a oslovovat nové obchodní kontakty nebo i zaměstnance
  • budovat vaši reputaci jakožto odborníka ve vašem oboru

 

Chcete si sociální sítě dělat sami? Vyškolím vás!

Pokud jste se rozhodli, že chcete být dění na sociálních sítích s vaší firmou co nejblíže, uvedu vás do problematiky a vyškolím tak, abyste je mohli co nejefektivněji využívat. Navštivte stránku s nabídkou dostupných školení.

 

Chcete se dozvědět víc o vašich zákaznících? Chcete je poznat, abyste jim mohli lépe a více prodávat? Pak se se mnou vrhnete do světa sociálních sítí!

 

Zavolejte mi na 603 720 806, napište mi email na petr.slavik@blueweb.cz a nebo mi pošlete zprávu pomocí následujícího formuláře.

Vaše jméno (povinné)

Váš Email (povinné)

Předmět zprávy

Vaše zpráva

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.
Scroll to Top