V Google AdWords nyní můžete cílit reklamu i přímo na rodiče

Reklamní síť Google AdWords neustále přináší novinky a tou poslední je možnost v obsahové síti cílit reklamu na uživatele podle jejich „rodičovství“.

Důkaz o tom přináší tento screenshot z AdWords účtu:

Rodičovství v Google AdWords

Po kliknutí se obrázek zvětší

V této chvíli jsou nabízeny tři možnosti na výběr. A to „rodič“, „bezdětné publikum“ a „neznámý“. Pod tu poslední kategorii bude v tuto chvíli spadat většina uživatelů. Ale to se jistě postupem času změní.

Rodičovství v Google AdWords - možnosti

Tato novinka přináší další možnosti do nastavování přesného cílení reklamy. Již nějakou dobu je k dispozici cílení podle věku nebo pohlaví. Kategorie rodičovství jedalší kategorií umožňující přesnější demografické zacílení.

Majitelé eshopů s dětským oblečením nebo s hračkami jistě nad touto možností jásají a už se těší na to, jak ji budou mohutně využívat.

Chcete cílit vaši reklamu na AdWords na rodiče s dětmi a nevíte jak na to? Kontaktujte mě!

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.
Tags : ,

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top