Rychlý tip, jak zvýšit proklikovost vaší PPC reklamy

Zápasíte s tím, že výkony vašich PPC kampaní nejsou takové, jaké byste si představovali? Reklamy se sice na klíčová slova zobrazují, ale těch kliků na ně je nějak míň, než byste chtěli? Tak čtěte dále. Mám pro vás tip, jak míru prokliku vašich PPC reklam zvýšit!

Dejte do titulku vaší reklamy speciální nabídku

Nestyďte se za to, že nabízíte třeba dámské plavky se slevou. Klidně ji vyčíslete a dejte možnému zákazníkovi pěkně před oči. Už žádné schovávání taháku (a ano, slevy jsou pro Čechy stále ještě silným nákupním argumentem) do první nebo druhé řádku textu vaší reklamy.  Rovnou s ním do titulku!

PPC tip - čísla v titulku inzerátu

Chcete ještě jeden důvod, proč to funguje? Protože titulky PPC inzerátů jsou mnohdy to jediné místo, co uživatel očima rychle proskenuje.  A věřte tomu, že lidský zrak je už vychován tak, aby si všiml čísel, slova „zdarma“ a dalších podobných lákadel.

No a jestli mi nevěříte, tak si to si vyzkoušejte na pár svých PPC reklamách. To je stejně vždycky nejlepší. Přinejhorším budete vědět, že na vaše klienty to nezabírá. Ale myslím si, že spíš budete mít radost z toho, že CTR (clik-through-rate, míra prokliku) vašich inzerátů vzrostla.

Potřebujete poradit s výkonem vašich PPC kampaní? Nastavit nové? Zavolejte mi na 603 720 806 a něco s tím uděláme!

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.
Tags : , ,

Počet komentářů: 2

  1. Jo, slevy a výprodeje v titulku zabírají.
    Jen mám specifickou zkušenost: měl jsem dva typy inzerátů na to samé
    A) výprodej -45 %
    B) kvalitní xx vybavení.
    CTR A kolem 9 %, CTR B cca 5 %. Ale obratově B udělalo cca 50 tis. Kč a A) jen 20 tis. Kč.

    Odpovědět
    • Petr Slavík says:

      Děkuji za komentář, Karle! CTR to samozřejmě nekončí a je potřeba, zda návštěvníci pak i nakupují, popř. dělají na webu jiné aktivity (cíle), co po nich chceme. Všechno jsou to spojené nádoby.

      Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top