Remarketing – cesta k opětovnému oslovení návštěvníků vašich stránek

RemarketingMáte na svých internetových stránkách návštěvníky, kteří přijdou, prohlédnou si několik stránek a pak odejdou, aniž by udělali to, co byste si přáli? Tedy nakoupili ve vašem eshopu, zaregistrovali se k odběru emailového newsletteru nebo vám aspoň poslali dotaz přes formulář? Jsem si naprosto jistý, že ano. Všichni máme takové návštěvníky na našich stránkách. Výjimky neexistují.

Možná si říkáte, že je škoda, že o tyto potenciální zákazníky přicházíte. Že je už nedokážete znovu jednoduše oslovit a dostat zpět na své stránky.

Ano, škoda to je. Ale existuje řešení a to řešení se jmenuje remarketing.

Co to vlastně ten remarketing je?

Je to způsob, kterým můžete opětovně oslovit návštěvníky vašich webových stránek a zobrazit jim vaši reklamu, když již jsou aktuálně na jiných stránkách. A dokonce je možné takovým návštěvníkům zobrazit speciální – přímo neodolatelnou – nabídku, která je „donutí“ k opětovné návštěvě vašich internetových stránek a dokončení požadované akce. Tedy například nákupu.

Remarketing lze dokonce využít i v případě, kdy návštěník vámi požadovanou akci udělal. Tedy například nakoupil. A jaké je praktické využití této situace? Například… Máte obchod s parfémy, zákazník si u vás nakoupí a vy mu za 2 měsíce můžete pomocí remarketingové kampaně připomenout, že je čas si koupit nové balení jeho parfému.

Jak a kde remarketing funguje?

Fungování remarketingu je poměrně jednoduché. Do internetových stránek se vloží speciální kód a jakmile je návštěvník poprvé navštíví, bude pomocí cookie označen a přidán do takzvaného seznamu pro remarketing.

Na základě „členství“ v tomto seznamu se mu pak začne zobrazovat vaše reklama na jiných webových stránkách, které navštíví.

Analogicky s běžnou PPC reklamou se u remarketingu platí za reálné kliky – tedy za reálné návštěvníky vašich stránek a nikoli pouze za zobrazování vaší reklamy.

Remarketing funguje v reklamní síti Google nebo v jeho vyhledávání. Uživatele, kteří na váš web chodí se Seznamu zatím remarketingem neoslovíte.

Jaké jsou výhody remarketingu?

Remarketing přináší určitou formu personalizace. A to způsobem, kdy zobrazuje vaši reklamu návštěvníkovi, který již na vašich stránkách byl a tudíž mu připomínáte něco, co již zná. A to je ve světě (a nejen online) marketingu velmi produktivní způsob reklamy.

Své potenciální zákazníky (bývalé návštěníky webu) můžete pomocí remarketingu oslovovat i několikrát denně – a to díky množství webových stránek, které se nacházejí v reklamním systému Google AdWords.

Podobně jako u klasické PPC reklamy máte v případě využití remarketingové kampaně přehled o výdajích. Stejně tak víte, kde se vaše reklamy zobrazují a jaký je jejich výkon na konkrétních stránkách.

Chcete si výhody remarketingu vyzkoušet? Zavolejte mi na 602 577 981 nebo napište email na petr.slavik@blueweb.cz a rád se s vámi o remarketingu pobavím nebo se rovnou domluvíme na vaší remarketingové kampani!

 

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top