Novinkám na Linkedin vévodí zásadní změna diskuzních skupin

Diskuzní skupiny na Linkedin považuji za jednu z nejlepších funkcí, kterou tato sociální síť nabízí. Je to vlastně taková hospoda v online prostředí :) Když to tedy hodně zjednoduším. Diskuzní skupiny (a na Linkedin je jich přes 2 miliony!) jsou místa, kde se můžete s jinými lidmi bavit na utrčité konkrétní téma a dost často si tam rozšíříte obzory nebo potkáte někoho zajímavého. Dnešní den je pro diskuzní skupiny na Linkedin poměrně zásadním dnem – přináší totiž do jejich fungování zásadní změny a proto jim věnuji tento článek. O jaké změny se jedná?

Co hodně trápilo majitele diskuzních skupin na Linkedin, zejména tedy těch, kde se diskutovalo v angličtině, byl nárůst komentářového spamu a s tím související snižování hodnoty samotné diskuzní skupiny. Vždyť kdo z nás by chtěl hledat smysluplnou diskuzi mezi desítkami nesmyslných komentářů.

Zvýšení kvality obsahu diskuzních skupin je hlavním důvodem, proč od dnešního dne budou diskuzní skupiny na Linkedin jen dvojího typu – soukromé a neveřejné.

V soukromých diskuzních skupinách budou mít možnost přispívat pouze její členové a pouze oni také budou moci číst její obsah. Co je pro někoho také zajímavou informací je fakt, že Linkedin nyní nedovolí vyhledávacím robotům procházet (crawlovat) diskuzní skupiny. I tento krok má vést ke zvýšení reputace diskuzních skupin v tom ohledu, že se jedná o privátní místo ke komunikaci mezi uzavřenou skupinou uživatelů sítě.

Co máte dělat v případě, že jste majiteli diskuzních skupin na Linkedin?

Je potřeba se rozhodnout, zda vaše diskuzní skupina zůstane standardní (v anglickém názvosloví „Standard“) nebo neveřejná (v anglickém názvosloví „Unlisted“).

Neveřejná skupina je charakteristická tím, že je… neveřejná. Není k nalezení přes vyhledávání skupin, její „odznáček“ nebude vidět v uživatelských profilech a pouze vlastníci a správci do ní budou moci pozvat nové členy.

Naproti tomu do standardní diskuzní skupiny budou moci pozvat nové členy i její stávající členové, kteří jsou s nimi přímo propojení.

Další změny v diskuzních skupinách

Pojďme se na ně v krátkosti podívat.

  • Zmizí záložky „Propagace“ („Promotional“ pokud používáte Linkedin v angličtině).
  • Diskuzní příspěvky s nabídkami práce se automaticky budou přesouvat z hlavního diskuzního panelu do záložky „Pracovní příležitost“ („Jobs“ v anglické verzi). Osobně jsem zvědavý, jak si Linkedin s tímto automatickým přesunem poradí v českém prostředí… ;)
  • Jakmile člen pošle svůj diskuzní příspěvek do diskuze, bude okamžitě zveřejněn. Nicméně moderátoři skupin mají stále možnost závadné nebo nevhodné příspěvky odstranit v administraci diskuzní skupiny.
  • Uživatelé, kteří budou zakládat nové diskuzní vláknou, mají možnost nahrát fotografii.
  • Členové diskuzních skupin mohou zmiňovat jiného člena pomocí zavináče před jeho jménem – @Jan Novák
  • Všechny podskupiny se změní na klasické skupiny
  • O tom, zda bude možné být členem více než 50 skupin, zatím Linkedin mlčí.
  • Je k dispozici speciální aplikace pro diskuzní skupiny na Linkedin pro majitele iOS zařízení. Majitelé s Android telefony a tablety se své aplikace dočkají také – v tuto chvíli je ještě ve vývoji.
The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.
Tags :

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top