Novakuchyne.cz – případová studie

Pro stránky věnované vaření a receptům www.novakuchyne.cz jsem realizoval PPC kampaň, která měla následující a víceméně klasické zadání: za co nejmenších nákladů přivést na stránky co nejvíce návštěvníků. Kampaň měla trvat jeden měsíc.

Základem webu Nová kuchyně jsou recepty. Proto jsem se rozhodl reklamy v systému Google AdWords postavit právě na inzerátech na recepty. Vybral jsem 12 zajímavých receptů z nabídky webu a pro každý z nich jsem připravil vlastní inzerát – samozřejmě vázaný na specifická klíčová slova náležející ke každému receptu.

Vyhodnocení PPC kampaně

Za měsíc jsem Nové kuchyni přivedl na stránky 1316 nových návštěvníků a to při průměrné ceně 1,14 Kč za jednoho návštěvníkaa z tohoto pohledu lze tedy PPC kampaň hodnotit úspěšně.

Zde je vidět vývoj návštěvnosti z PPC kampaně:

Případová studie - Nová kuchyně

Po kliknutí se obrázek zobrazí v původní velikosti

A zde se můžete podívat na celkové statistiky PPC kampaně:

Případová studie - Nová kuchyně

Po kliknutí se obrázek zobrazí v původní velikosti

Pokud i vy chcete vyzkoušet moje služby a zvýšit návštěvnost vašich stránek, prosím, kontaktujte mě!

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top