Neposílejte návštěvníky vašeho webu jen a pouze na jeho titulní stránku!

Spuštění a provozování reklamní kampaně, která přivádí návštěvníka na titulní stránku webu, je jedním z nešvarů, který poměrně často vídám. Proč tento jev zařazuji do kategorie nešvarů? Nedalo by se s přivedenými návštěvníky naložit lépe?

Úplně tím nejzákladnějším důvodem je fakt, že návštěvník před příchodem na váš web zřejmě klikl na konkrétní odkaz, banner či PPC reklamu. Pokud se nejednalo o tzv. brandovou reklamu (kdy propagujete vaši značku a nasměrování návštěvníka na titulní stránku má své opodstatnění), pravděpodobně šlo o reklamu na váš konkrétní produkt nebo službu. Proč tedy neposlat možného budoucího zákazníka přímo na stránku, kde se dozví co nejvíce informací o nabídce ve vaší reklamě? Věřím, že budete souhlasit, že to zní logičtěji, než ho zkoušet posílat na jinou stránku a pak doufat, že si vše potřebné na vašem webu vyhledá. Nechci vám brát iluze, ale takových návštěvníků moc není.

Je současně i logické, že pokud přivedete návštěvníka na správnou stránku, tak se zvýší pravděpodobnost, že od vás produkt nebo službu nakoupí. Proč? Stránka věnovaná konkrétními produktu nebo službě by totiž přeci měla obsahovat ty správné „prodejní“ argumenty a měla by pomoci se návštěvníkovi snadněji rozhodnout pro nákup než stránka, které není tak úzce zaměřená a kde popisujete například i jiné vaše služby či výrobky. A vaše „prodejní“ stránka přeci obsahuje ty správné argumenty, že?

Typický příkladem, který doslova volá po tom, aby návštěvník přišel na konkrétní podstránku webu, jsou reklamní kampaně eshopu, které propagují konkrétní prodávaný výrobek. Posílejte vaše návštěvníky rovnou na stránku s produktem, na jehož reklamu klikli a nenuťte je chodit přes jistě jinak úžasnou titulní stránku vašeho internetového obchodu a doufat, že si onen produkt najdou ve vaší nabídce sami. Věřte tomu, že vaše reklamní kampaň bude dosahovat lepších výsledků!

Tak co? Kam nasměrujete návštěvníky vašeho webu příště?

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top