Jaké sociální sítě se v B2B používají nejčastěji?

Používá vaše firma více sociálních sítí na sdílení novinek, zajímavostí, fotografií nebo videa, abyste dali svým zákazníkům a obchodním partnerům o sobě vědět? Pokud ano (a já v to pevně věřím), tak by vás mohlo zajímat, jaké sítě využívají k propagaci firmy ve světě. Napovědět by vám mohl průzkum, který proběhl mezi zhruba tisícovkou firem z celého světa, přičemž poměrně hodně jich bylo ze severní Ameriky.

Jak vidíte z grafu, tak vyhrál Twitter, následovaný LinkedIn a až pomyslná bronzová medaile patří Facebooku. Všechny tyto tři sítě se dostaly nad 70%. Přeloženo do češtiny to znamená, že 7 z 10 marketérů umístilo svá sdělení (a nemusí se jednat jen o obchodní sdělení!) na všechny tři tyto sociální sítě.

Zajímavých je i 56% pro YouTube. Pokud se také toto pokusím přeložit do češtiny, tak každá druhá společnost tvoří videa, která pak sdílí se svými obchodními partnery, fanoušky a zákazníky! Přiznám se, že toto vysoké procento překvapilo i mě.

Sdílení obsahu na sociálních sítích

V lokálních podmínkách je situace jinačí. Přiznám se, že netuším, zda existuje nějaký podobný výzkum provedený na českém trhu, ale dle zkušeností mých a zkušeností kolegů tu jednoznačně vládne Facebook, následovaný s velkým odstupem Twitterem. Využití zbylých sociálních sítí ve firmách je spíše výjimkou.

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top