Jak získat návštěvnost pro vaše starší články?

NávštěvnostMožná tu situaci znáte. Máte už nějaký ten pátek webovou stránku, možná blog a na něm desítky nebo stovky článků. Mnohým z nich čas neubral na zajímavosti a návštěvníci vašich stránek by si jistě zasloužili, aby si ty starší články přečetli a načerpali z nich stále platné informace. Jak je tam ale dostat, pokud jsou na titulní stránce vašeho webu jen články aktuální? Nezoufejte, možností je hned několik.

Nejčtenější články

Nenašlo by se v designu vašeho webu místečko na sekci nazvanou Nejčtenější články? Nebo Nejpopulárnější články či Nejkomentovanější, Top 10 článků… Je celkem jedno, jaké kritérium vyberete. Jen by to mělo být nějaké relevantní. Takové, co přivede návštěvníky ke kvalitnímu a časem ověřenému obsahu. A stále platnému – na to nezapomínejte.

Ukázku takové sekce můžete vidět třeba na screenshotu z webu Lupa.cz:
Nejčtenější články na lupa.cz

Na obrázku jsou dokonce vidět sekce hned dvě a díky nim se tak návštěvník může dostat až k 10ti zajímavým článkům.

Využijte emailový newsletter

Sbíráte emailové adresy vašich zákazníků a návštěvníků a posíláte jim pravidelně email s novinkami, zprávami a zajímavými akcemi z vaší firmy? Pak máte další zdroj návštěvnosti pro vaše starší články. Jednoduše přidejte do každé takové zprávy větičku nebo odstavec zvoucí k přečtení nějakého archivního článku. Samozřejmě, nezapomeňte na odkaz :)

Sociální sítě

Sociální sítě jsou další skvělým místem pro zveřejňování odkazů na starší články. Je vám asi jasné, že těžiště vaší komunikace by mělo ležet v novinkách, ale proč jednou za čas nezveřejnit odkaz, který vaše fanoušky přivede na článek zveřejněný již před nějakou dobou? Snažte se dbát na to, aby popisek zvoucí k přečtení byl atraktivní, avšak ne zavádějící. Ale to snad není potřeba zmiňovat.

PPC reklama

Další možností, která ale už je placená, je využití pay-per-click reklamy v systémech Google AdWords, Sklik či dalších a získat pro některé své zásadní články z minulosti návštěvnost z vyhledávačů. V případě PPC reklamy je však potřeba sledovat, zda vaše výdaje na takovou reklamu mají své opodstatnění v příjmech, které vám takto získaná návštěvnost vašeho webu přinese.

Zcela jistě jsem vám v tomto článku nepodal vyčerpávající pohled na všechny dostupné možnosti, jak získat návštěvníky pro vaše starší články. Ale o tom ani tento článek neměl být. Spíš vás měl nabudit k tomu, abyste zkusili najít sami další cesty. Pochlubíte se v komentářích, jaké vás napadly?

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Počet komentářů: 3

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top