Jak získat návštěvníky pro málo navštěvovaný web?

Jak přilákat návštěvníky na web?Pravidelně píšete novinky na vaše nové firemní stránky, staráte se o to, aby na nich vždy byl čerstvý a poutavý obsah a přesto návštěvníci nechodí? Co když je to proto, že nevíte o tom, že i tomto případě funguje pravidlo 80/20? 20% představuje právě tu vaši práci na novém a zajímavém obsahu. Ale o čem je těch zbývajících 80%?

O marketingu.

Prostá a krátká odpověď.

Když máte web bez návštěvníků, tak to je podobné knihovně… bez knih. Můžete mít ten nejlepší a nejúžasnější obsah, ale když o něm nikomu nedáte vědět, tak je veškerá snaha k ničemu.

Setkávám se s majiteli webů, kteří připravují své stránky, naplní je obsahem nebo zbožím v případě internetových obchodů, doladí všechny možné detaily na stránkách, aby vše bylo vychytané a… po spuštění vyhlížejí návštěvníky, kteří nějak nejdou. Proto začnou zkoumat, co je na stránkách nevyhovující, co se dá vylepšit a přitom je řešení jinde. Je potřeba dát o vašich stránkách vědět!

Denně vznikají po celém světě miliony nových internetových stránek a i pokud zůstaneme v poněkud skromnějších českých poměrech, tak se dostaneme minimálně na tisíce nových webů za den. Vezměme v potaz i již spuštěné stránky a je celkem jasné, kde může být háček s nulovou nebo velmi nízkou návštěvností.

A jak tedy dát světu vědět právě o tom vašem webu?

Těch způsobů je nepočítaně a i když zde uvedu ty nejdůležitější, tak se ani zdaleka nejedná o konečný výčet.

Sociální sítě. Jasná volba současnosti. Nebojte se vrhnout na Facebook, Twitter, Google Plus, Linkedin. Pokud máte pěkný a obrazový obsah, mohli byste do svého hledáčku v oblasti sociálních sítí zahrnout i Instagram nebo Pinterest.

PPC reklama. Diskuzní fóra. Optimalizace pro vyhledávače – ta se skrývá pod známou zkratkou SEO. Blogy a komentáře na nich. Můžete zkusit videa pro YouTube. Nezapomeňte na RSS kanál z vašeho webu. Emailový newsletter…

A to vše jsou jen základní možnosti, které se vám v oblasti online marketingu nabízí…

Nízká návštěvnost samozřejmě nemusí trápit jen majitele nově spuštěných stránek, ale i ty, kteří své stránky již nějakou dobu provozují. I ti mohou chtít, respektive měli by chtít zvýšit návštěvnost svého webu. A i těm se mohou hodit předchozí rady – třeba některou z možností zatím opomíjejí a kdo ví? Co když zrovna ta by fungovala?

Online marketing je o neustálém hledání a vylepšování. Stejně jako jeho klasická offline varianta. A tak si dodejte odvahy a zkuste zase něco nového, co vaše podnikání posune dál!

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Počet komentářů: 3

  1. Petře omlouvám se, ale tohle je článek naprosto o ničem. Na začátku zcestná analogie z logickou hrubkou (protože web bez návštěvníků je jako knihovna bez čtenářů, ne bez knih) a pak pár nic neříkajících výkřiků. Celkově mi to přijde jako narychlo zbastlená věc typu „tenhle tejden dám na blog něco, co mi zlepší SEO“, ale pro lidi, kteří si to opravdu přijdou přečíst, to nemá žádný přínos…

    Co takhle zkusit dát aspoň jednu konkrétní radu? To by bylo podle mne mnohem lepší.

    Alex

    Odpovědět
    • Petr Slavík says:

      Alexi, ten článek vychází z toho, co občas potkávám ve své praxi a měl za úkol říci majitelům webu to, že je potřeba nejen se starat o samotný web a jeho obsah či funkčnost, ale především o jeho propagaci. Bez ní je jedno, jak vymazlený web člověk provozuje…

      Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top