Jak je důležité zvolit správný tón komunikace na sociálních sítích

Minulý týden se v Praze konala konference Prime Time for… All about Facebook, kam si pořadatelé pozvali i novináře. Na to samozřejmě není nic neobvyklého a to není ani hlavní téma dnešního příspěvku.

Co mě v této souvislosti zaujalo, je způsob komunikace redakce časopisu Marketing & Media na jejich  facebookovské stránce. A to konkrétně následující status, který vidíte i s několika úvodními komentáři.

Jaký máte pocit ze statusu?

Asi podobný jako první komentující, že?

Redakce Marketing & Media se prostě hodila do role vyžírků a to zrovna nejsou největší oblíbenci v jakékoli společnosti… Však to také pěkně od komentujících slízli.

Avšak, není všechno tak, jak se zdá.

Po necelé hodině se totiž redakce Marketing & Media ozvala s tímto komentářem:

To již vyznívá jinak, že? Naprosto jinak.

A staví to do nelichotivého světla pořadatele konference.

Jaké z toho plyne poučení?

Zvažte tón, jakým chcete na sociálních sítích komunikovat. A zvažte také obsah a úplnost faktů vaší komunikace. Není nic snazšího, než se před lidmi odbourat a ztracená reputace se získává zpět velmi těžce.

A aby byl celý příběh kompletní, zde je poslední příspěvek. Opět od redakce Marketing & Media:

Pamatujte, že ne všechny příběhy na sociálních sítích končí dobře.

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top