Jak inzerenti využívají Facebook Ads [infografika]

Social Fresh publikovala infrografiku, která shrnuje výsledky z jejich práce nazvané Facebook Advertising Report – výzkumu chování a využívání reklamy celkem 347 inzerentů na Facebooku.

Zde jsou klíčová zjištění průzkumu:

70% inzerentů preferuje směřování inzerátů na Facebooku do jejich aplikace oproti možnosti poslat klikající uživatele mimo Facebook (například na své vlastní webové stránky). Těch 30%, kteří posílají uživatele mimo Facebook, zároveň reportovalo o 50% vyšší ceny za klik.

Nejúspěšnějším typem reklamy na Facebooku jsou tzv.  Sponsored Stories. Na druhou stranu – 55% inzerentů je zatím nevyužívá.

Nejpopulárnějším kritériem pro definování cílové skupiny, která má reklamu na Facebooku shlédnout, je věk (55%) a země (53%). Pouze 34% inzerentů pak cílí na konkrétní pohlaví.

Nejčastějšími cíli reklamních kampaní na Facebooku je zvýšení povědomí o značce nebo produktu (61%) a zvyšování fanouškovské základny (53%). Na navýšení počtu fanoušků se utrácí nejvíce finančních prostředků.

O tom, že doporučení Facebooku ohledně poměrně častých změn textu a obrázků reklamy je správné, svědčí fakt, že reklamy mají největší počet kliknutí během prvních 72 hodin svého nasazení. 69% inzerentů toto doporučení však nerespektuje a jejich reklamy běží déle než 4 dny.

Jak inzerenti využívají Facebook Ads infografika

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top