Facebook testuje novou podobu timeline

FacebookFacebook nikdy nespí a jeho vývojáři nestále kutí něco nového. Tentokrát dojde (opět) na podobu timeline. Což je to, co také můžete znát pod českým výrazem „zeď“. Jako zkušební teritorium byl vybrán Nový Zéland, kde se již z nové podoby timeline těší. Zajímá vás, jak to možná bude za pár týdnů vypadat také na vašich facebookových profilech?

Na známém serveru Mashable se objevily první obrázky, které poodhalují rozsah změn.

Zde je nový design:

Nová podoba timeline na Facebooku

A zde je stávající vzhled:

Stávající podoba timeline na Facebooku

Kdopak najde nejmíň pět rozdílů? :)

Pojďme se na některé z nich podívat.

Asi největší změnou viditelnou hned na první pohled ja to, že zmizí obrázky do sekci Map, Photos, Friends atd. pod velkou fotografií a budou nahrazeny textovým menu.

Sekce About se posune do levého sloupce. Zatímco prostor pro vaše statusy vznikne v prostředním sloupci designu.

Fotografie se budou přesouvat do levé části designu, kde jich bude zobrazeno celkem 9 – malá změna oproti stávajícím osmi.

Navigace v časové ose se přesune do pravé části a nahradí tak reklamy, které se na tomto místě objevují nyní.

Jak vidíte z dalšího obrázku, nejde o jediné změny v designu timeline.

Nová podoba timeline na Facebooku

Velkou změnou projde i reklama. Jak vidíte na následujícím obrázku, uživatelé budou moci v případě sdílení odkazu na Facebooku, rovnou „zalajkovat“ společnost, jejíž status sdílíte. Viz tento konkrétní příklad, kde můžete zalajkovat server Mashable:

Nová podoba reklamy v timeline na Facebooku

Zajímalo by mě, jak se vám uvažované změny líbí a jak je vnímáte? Jsou podle vás zásadní?

A proč píši „uvažované změny“? Protože jde zatím o testovací provoz. Teprve po jeho vyhodnocení se mohou některé změny promítnout i do podoby Facebooku mimo Nový Zéland. Takže prozatím buďte v klidu. Avšak připraveni :)

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.
Tags :

1 komentář k článku Facebook testuje novou podobu timeline

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top