Česky? Anglicky? Aneb jak na komunikaci s mezinárodní skladbou fanoušků na Facebooku.

FacebookChcete mít nebo už máte firemní stránku na Facebooku a vaše služba nebo produkt má mezinárodní přesah? Pak jste pravděpodobně uvažovali nad tím, jak komunikovat s nečesky mluvícími fanoušky. Rozdělit stránky na dvě – jednu pro tuzemské fanoušky a jednu pro fanoušky ze zahraničí? Komunikovat s českými anglicky, stejně jako to děláte s těmi zahraničními? Ale co pak s těmi českými, kteří anglicky neumí? Nedávno se na mě s tímto problémem obrátil jeden klient a nevěřil, jak jednoduché je řešení této situace.

Rozdělovat stránku na českou a anglickou verzi nemusíte. O vše je totiž postaráno v rámci správy zveřejňování vašich příspěvků na Facebooku.

Pokud kliknete na tlačítko „Public“ ve formuláři, kde běžne píšete váš status, pak se vám rozbalí menu, kde vidíte možnost „Location/Language“ (Lokace/jazyk).

Výbět jazyka a lokace pro komunikaci na firemních stránkách na Facebooku

Po výběru této položky se vám ukáže okno, kde vybíráte konkrétní lokaci nebo jazyk uživatele, na kterého chcete cílit váš status.

Výbět jazyka a lokace pro komunikaci na firemních stránkách na Facebooku

To znamená, že pokud vyberete jako lokaci Českou republiku, tak váš status uvidí pouze ti fanoušci vaší stránky na Facebooku, kteřé vyplnili jako svoji zemi Českou republiku. Nikdo jiný váš status neuvidí. Podobně to funguje i s jazykem a s kombinací lokace – jazyk.

Problém s mnohojazykovou nebo mezinárodní fanouškovskou základnou vašich firemních facebookových stránek je tak elegantně vyřešen :)

Potřebujete pomoci s nastavením vaší firemní stránky na Facebooku? Nebo s jejím provozem či výkonem? Zavolejte mi na 603 720 806 nebo mi napište email na adresu petr.slavik@blueweb.cz a podíváme se tomu na zoubek!

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.
Tags :

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top