A bude tady klid! Je to jasné?!

Aby bylo jasno, pokud nás budete nějak kritizovat nebo snad, nedej bože, poučovat, tak vám zakážeme přístup a už vůbec se s vámi nebudeme bavit!

Kdyby něco podobného člověk slyšel na pískovišti nebo ještě třeba v šesté třídě na základce, řekl by si něco o dětech a že z toho vyrostou. Ale ony takto komunikují i obchody se svými zákazníky.

Chcete důkaz? Čtěte dál!

Procházel jsem Facebook a sledoval, co bych se mohl nového naučit a jakým způsobem kde komunikují se svými zákazníky.

Při takovémto samostudiu člověk občas narazí na zajímavé perly. No a dnešní úlovek stál opravdu za to!

Jednalo se o skupinu, kterou provozuje jakýsi eshop s oblečením. Už to je trochu na hraně – pokud chcete na Facebooku fungovat jako firma, pak k tomu jsou určené „stránky“ a nikoli „skupiny“.

Co mě ale uvízlo v mé inspiračně-lovecké síti je způsob komunikace.

Všimněte si textu v pravém sloupci. To je skvost prozákaznického přístupu!

Komunikace na Facebooku

Po kliknutí se obrázek zvětší do nového okna.

„Nebudeme vás informovat o tom, že zboží mít nebudete. Nemáme na to čas.“

„Chceme ve skupině klid a proto, když nás budete poučovat, urážet nebo tomu dáte lajk, tak vás ze skupiny vyhodíme.“

„Někteří lidé jsou tu velmi zlí.“

To je várka, co? Takhle pěkně to těm zákazníkům napálit, aby nás při našem těžkém podnikání neotravovali.

Ale… Co třeba být na zákazníky slušný a když se vyskytne problém, tak se ho snažit vyřešit?

Chvilku jsem přemýšlel, že bych majitelům skupiny poslal knihu Štěstí doručeno, ale asi by mě s ní umlátili. Nebo vyloučili ze skupiny.

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

1 komentář k článku A bude tady klid! Je to jasné?!

  1. Naprosto nechápu, jak někoho může napadnout napsat takový text potencionálním nebo stávajícím zákazníkům. Určitě lze tvořit vlastní pravidla, ale určitě ne takovým přístupem. Osobně by mě takový přístup velmi odradil.

    Odpovědět

Napsat komentář k LUX Zrušit odpověď na komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top