5 základních kroků, jak získat nové kontakty na Google+

Google+Význam sociální sítě Google+ díky stále užšímu propojení s výsledky ve vyhledávači Google v posledních týdnech výrazně stoupá. A to nejen pro společnosti, ale i pro jednotlivce, kteří se chtějí věnovat například osobnímu brandingu. Hezky česky tomu, aby se o nich vědělo. Takže, založíte si účet na Google+, řeknete o něm svým přátelům a známým, kteří vám vytanou na mysli a co dál? Jak získat další kontakty, abyste o sobě (nebo vaší firmě) dali na Google+ opravdu vědět?

Vyhledejte nové kontakty

To je nejjednodušší cesta, jak rozšířit svůj okruh známých na Google+. Po přihlášení najeďte na ikonku „Domů“ v levém horním rohu a rozbalte menu. Zde vyberte položku „Lidé“ a zobrazí se vám seznam uživatelů, kteří jsou na vás nějak napojení. Buď přes stávající kontakty nebo na základě vaší emailové komunikace v Gmailu, školy, kterou jste studovali nebo firmy, kde jste pracovali.

Google+ menu, položka lidé

Zobrazte svůj Google+ účet na svých stránkách

Podobně, jako to jde udělat u ostatních sociálních sítí, i pro Google+ existují tlačítka, která můžete umístit na své stránky či blog a dát tak o vaší existenci na googlovské sociální síti vědět návštěvníkům vašich stránek. Já ho například mám v pravém horním rohu spolu s tlačítky na ostatní sociální sítě.

Mějte veřejný profil

Víte o tom, že váš na Google+ může být neveřejný? Při založení profilu byste měli mít automaticky nastaveno to, že váš profil je veřejný, ale neuškodí to prověřit na stránce http://plus.google.com/settings/ v sekci Profil. Zde zaškrtněte políčko u „Usnadnit ostatním nalezení vašeho profilu ve výsledcích vyhledávání.“

Google+, nastavení Profilu

Zveřejňujte zajímavý obsah

To je klasika, o které jste asi mnohokrát slyšeli. Přesto neškodí si ji připomenout. Zajímavý obsah způsobuje, že ho lidé budou komentovat a sdílet a vy se tak dostanete do podvědomí dalších uživatelů Google+.

Komentujte a sdílejte obsah jiných uživatelů

A když už od ostatních čekáte, že budou váš obsah sdílet a komentovat, dělejte to také s obsahem , který zveřejnili jiní lidé. Určitě tam najdete aspoň čas od času něco, co vás zaujme a bude užitečné aspoň pro některé z vašich přátel. Pokud ne, tak byste se měli zamyslet nad tím, proč sledujete příspěvky lidí, kteří vám nic nepřináší.

A jak dál?

Když už se rozhodnete, že budete využívat váš účet na Google+, tak to dělejte. Buďte na něm, pište, komentujte. Nemá smysl, abyste propagovali váš účet a přitom se na něm nic nedělo. Prostě a jednoduše – aktivita se počítá.

A ještě jedna rada na závěr. Prosím, pokud provozujete firemní stránku, vyhněte se jakémukoli nákupu fanoušků na Google+ (to platí i pro ostatní sociální sítě) – nepovede to k ničemu dobrému. Budujte vztahy a získáte tak mnohem víc.

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.
Tags :

Počet komentářů: 2

    • Petr Slavík says:

      Díky, Mariáne, za komentář. Propojení přes autorship se chci věnovat v jednom z příštích článků na blogu, ale kdo nechce čekat, tak se jeho připomenutí hodí už teď.

      Odpovědět

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top