4 nejčastější chyby komunikace firem na sociálních sítích

Sociální sítěJaké jsou nejčastější chyby, kterých se firmy dopouštějí při komunikaci na sociálních sítích?

Neexistuje strategie komunikace na sociálních sítích

Při komunikaci na sociálních sítích musíte mít předem připravenou strategii. Musíte vědět co, jak a kdy chcete komunikovat. Tato komunikace musí mít návaznost na ostatní aktivity, které vaše firma dělá. Není nic horšího, když stovkám nebo tisícům fanoušků na Facebooku „zapomenete“ sdělit, že máte například dopravu zdarma ke všem objednávkám…

Komunikujete nepravidelně

Napsat jeden den sedm statusů, pak deset dní žádný a následně se to pokoušet dohnat osmi statusy ve dvou dnech je nešťastný způsob komunikace. Pokud máte strach, že nedokážete každý den přinést nějaký zajímavý status, tak komunikujte obden. Ale nefungujte ve vlnách, které jsou následovány dlouhými dny ticha.

Ve firmě není nikdo, kdo by sledoval firemní profily na sociálních sítích

Toto je extrémně důležité! Zákazníci mohou mít dotazy, problémy a pokud na ně nereagujete dostatečně rychle, tak si buďte jistí, že v nich poroste míra frustrace a dají vám to najevo. Nejen na vaší stránce na sociální síti, kde na to ještě můžete adekvátně reagovat, ale i jinde – kam už váš vliv nedosáhne…

Gramatické chyby

Před tím, než pustíte do světa sociálních sítí nějakou zprávu, zkontrolujte si, zda neobsahuje nějakou gramatickou chybu nebo překlep. Chyby v textu nevypadají dobře.

The following two tabs change content below.

Petr Slavík

Máte webové stránky či eshop a chcete na nich mít více návštěvníků nebo platících zákazníků? Napište mi na petr.slavik@blueweb.cz nebo rovnou zavolejte na 603 720 806 a společně se podíváme, jak dosáhnout vašeho cíle. Věnuji se online marketingu. Stejně jako vás i mě zajímá výkon internetových stránek. Vím, jak vám pomoci.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to Top